| Manita chce k vám | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
soldier Veteran
Poeet p?íspivku : 52 Registration date : 23. 09. 06
| Předmět: Manita chce k vám Sat 23 Sep - 20:28 | |
| Ahojte , chtěl bych k vám s elfkou 17 úrovně(tak 3k expu do 18) , povoláním hraníčář a jménem Manita. Na Endoru hraju 2,5 roku avšak moje nejlepší postavy už nemám. Měl jsem žoldáka Gobiho(24 lvl , pak jsem ho smazal) , Girl rogue (21 lvl , dal jsem ji kámošovi) , jinak mám priestku Urquel - 15 lvl , Biohazarda - fire mag 15 lvl , mam přístup na crafty Marketa , Manic Minner , Ko Bur. S kámošem trénuju crafty Eolla a Soledo. Krom toho mam Luckynku - merc 28 od kámoše který přestal hrát a Luckydealera pk druid 25 lvl. Pro guildu můžů být užitečný craft službami a výpomocí do dungu , popř. animaltamingem (moc netamuju). Z guildy znam jen pár lidí a to od vidění. V reálu je mi 15 let , studuju eltech. školu , jezdim na skatu a hraju na kytaru a posloucham heavy metal. Byl sem v guildách RaM(guilda stara tak 2 roky ) , GM , TMN , CoM , BoD , Invul.. Guildu nemam už tak 3 měsíce , shánim guildu s dobrýma lidma kteří chodí expit ... v dungu sem nebyl ani nepamatuju .. naposled burned ale tam sem tak často že ten už ani neberu jako dung , jinak expit chodim rád a pvp mam jěště radši , RP beru , ale RP hráč nejsem. TS , UO Mapu , ICQ(235362022) mam , ale mikrofon mi nefunguje od tý doby co tam otec pájel ňáký drátky , vim že nesplňuju lvl , ale bohužel nemam s kym expit a burned už me tuze nebaví a to je asi vše ... EDIT: Kvůli pravopis. chybám ... | |
|
| |
allaard King spamer
Poeet p?íspivku : 1000 Age : 33 Registration date : 23. 07. 06
| Předmět: Re: Manita chce k vám Sat 23 Sep - 23:43 | |
| ako dlho máš Luckydealera? | |
|
| |
soldier Veteran
| Předmět: Re: Manita chce k vám Sun 24 Sep - 9:23 | |
| - allaard napsal:
- ako dlho máš Luckydealera?