| Přihláška | |
|
+5Nemi Petik Zdravotní Sestřička Stagg Name 9 posters |
Autor | Zpráva |
---|
Name PLSák
Poeet p?íspivku : 8 Registration date : 12. 07. 07
| Předmět: Přihláška Fri 13 Jul - 4:13 | |
| Zdravím, hlásím se k vám s roguem Lamka 23 lvl. Moje další postavy jsou Kahy mecenár 29 a Hrnec Nudlí rang 18. Jinak za zmínku stojí i moje bývalé postavy: Player Killer - bersek se kterým jsem působyl v HoBu a o kterého jsem přišel v době, kdy jsem si dával pauzu od OU a GM mazaly 3 měsíce neloglé accounty. Po mém návratu na UO jsem si ho založil znovu a na 18 lvlu ho vyměnil za Hrnece Nudlí.
Něco o mě z reálu: Jsem ze Znojma, je mi 18 let. Třetím rokem studuju obor Správce informačních sítí a systémů a UO hraju ještě dýl. Znám Qvera a Emesise.
Používám TS, UOAM a ICQ (422 305 977). Na případné dotazy rád odpovím...
Naposledy upravil dne Mon 16 Jul - 19:33, celkově upraveno 1 krát | |
|
| |
Stagg Guild Master
Poeet p?íspivku : 70 Registration date : 19. 03. 07
| Předmět: Re: Přihláška Fri 13 Jul - 11:12 | |
| Som Proti. Roguov nam netreba, odmietli sme preto asi aj dvoch dalsich. | |
|
| |
Zdravotní Sestřička PLSák
Poeet p?íspivku : 11 Registration date : 25. 03. 07
| Předmět: Re: Přihláška Fri 13 Jul - 12:48 | |
| Ja sem PRO (pěkná přihlažka , rogue neni jeho jedina postava ) | |
|
| |
Petik PLSák
Poeet p?íspivku : 5 Registration date : 10. 06. 07
| Předmět: Re: Přihláška Fri 13 Jul - 12:57 | |
| | |
|
| |
Name PLSák
| Předmět: Re: Přihláška Fri 13 Jul - 13:08 | |
| Když bude na dung hodně čorek, tak vezmu pochopitelně jinou postavu...
Naposledy upravil dne Mon 16 Jul - 19:34, celkově upraveno 1 krát | |
|
| |
Nemi Veteran
Poeet p?íspivku : 51 Registration date : 06. 07. 07
| Předmět: Re: Přihláška Fri 13 Jul - 13:50 | |
| No nvm jestli tu už mam nějaké slovo v přihláškách ale myslim že jsem ho párkrát viděl.Já jsem teda PRO . | |
|
| |
Klobouk Veteran
Poeet p?íspivku : 95 Registration date : 27. 10. 06
| Předmět: Re: Přihláška Fri 13 Jul - 14:12 | |