Nové fórum: http://dragons.yourme.net/index.htm
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nové fórum: http://dragons.yourme.net/index.htm

PříjemHledatLatest imagesRegistracePřihlášení

Přihláška,Furion Stormrage

Goto down 
+2
Nemi
ASHEV4LD
6 posters
AutorZpráva
ASHEV4LD
PLSák
PLSák

Poeet p?íspivku : 2
Registration date : 24. 07. 07

Přihláška,Furion Stormrage Empty
PříspěvekPředmět: Přihláška,Furion Stormrage   Přihláška,Furion Stormrage Icon_minitimeTue 24 Jul - 21:38

Zdravím všechny z guildy Dragon Warriors...
V realu se jmenuju Fanda Procházka, je mi 17 let a jsem z Mostu.Třetím rokem studuju obor Mechanik elektronik se zaměřením na výpočetní techniku.

UO hraju už nejmíň 5 let...z toho rok a půl na Kelevaru,3 roky na Estate,chvilku sem hrál i na Morii a půl roku na Endoru,kde mě to baví nejvíc ze všech serverů,které jsem zkusil.
Nejvíc hraju za svého Druida (Furion Stormrage) level 17 se kterým bych chtěl do vaší guildy.Dále mám lvl 13 priesta (Priestess Akasha),lvl 10 rogue (Lucien Lechance) a lvl 13 paladina (Ashevald),ale za toho už nehraju.Všechny postavy sem vyexpil já,žádná není kupovaná apod.
Zkušenosti s PvP a PvM mám docela slušné z ostatních serverů,ale asi mi bude chvilku trvat než si zvyknu na místní systém PvP...s PvM na Endoru problémy nemám.
UOAM a TS mám neni problém pořídit i ventrilo,icq mám 324-253-966.
RP hraju jen zřídka a to většinou s kámošema pro pobavení,jinak na to moc nejsem.

Z vaší guildy znám Němiho a Otika a to i osobně jsou to mí dobrý kamarádi a kvůli nim bych chtěl do guildy.
Další důvod proč chci do vaší guildy je,že chci poznat nové lidi a taky hlavně kvůli expení,protože expit sám je nuda a taky proto,že chci na 20. levelu do ligy a vaše guilda je tam skoro celá.
Tak se mějte a doufam,že se k vám budu moct připojit.
S pozdravem ASHEV4LD
Návrat nahoru Goto down
Nemi
Veteran
Veteran
Nemi

Poeet p?íspivku : 51
Registration date : 06. 07. 07