| Přihláška-Kosta | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
kosta PLSák
Poeet p?íspivku : 4 Registration date : 08. 12. 07
| Předmět: Přihláška-Kosta Sat 8 Dec - 18:56 | |
| Zdravim, píšu vám přihlášku pač jsem po dlouhých měsících začal zase hrát a vy jste se mi zdáli v pohodě prostě normální lidi co si chcou zahrat a ne si tou hrou něco dokazovat,moje postavy jsou Kosta paladin human 22level (naky 3K do 23) a este mám rangera Bubaka (half elf 17 lvl). Jinak jsem z Olomouce,me jméno je Michal,je mi 19 let,pracuju jako Elektromontér tudíž přes týden mam čas jen ve večerních hodinách. Naposledy jsem působil v guilde Hob což si asi par z vás ještě pamatuje když jsme měli tu Ali,no nevim jakej jste si omě udělali obrázek,to nechám na vás. Icq na mě je 249-668-400,tsko mam,Vt mit muzu a mapu asi taky. Tak nic vic mě nenapadá tak jse mějte a když tak se někdy potkáme ve hre no | |
|
| |
Vali Admin
Poeet p?íspivku : 252 Registration date : 23. 07. 06
| Předmět: Re: Přihláška-Kosta Sat 8 Dec - 20:12 | |
| Par lidi z guildy si te asi jeste bude pamatovat.Byl jsi celkem aktivni ,pak ses nam bohuzel nekam vytratil...Ja bych byl PRO prijeti. | |
|
| |
allaard King spamer
Poeet p?íspivku : 1000 Age : 33 Registration date : 23. 07. 06
| Předmět: Re: Přihláška-Kosta Sat 8 Dec - 21:42 | |
| Ja som tiež za.Plechov je málo. a mám taký pocit, že som s tebou kecal na ICQ. Som ZA.. | |
|
| |
kosta PLSák
| Předmět: Re: Přihláška-Kosta Sat 8 Dec - 22:18 | |
| no mě to nejak prestalo bavit takze od srpna jsem to snad nezapl,ted me to zas zaclo bavit po praci si chvilu zahrat. na rozhovor to si mozna trošku vzpominam ani nevim poradně oč vůbec šlo a je mi to docela jedno tydle časy jsou už snad zamnou a jsem ted aspoň trosku rozmumnej clovek | |
|
| |
allaard King spamer
| Předmět: Re: Přihláška-Kosta Sun 9 Dec - 11:55 | |
| | |
|
| |
Nimterius Master
Poeet p?íspivku : 138 Registration date : 22. 10. 06
| Předmět: Re: Přihláška-Kosta Sun 9 Dec - 14:40 | |
| Nebyl si náhodou v SN? | |
|
| |
kosta PLSák